Gadis

Assalamualaikum dan selamat datang ke Blog Hati Gadis!

Khamis, 8 November 2012

A Pink My My (versi melayu)



Kata-kata yang tak terungkap
hatiku ini bergetar
Bila berdepan kamu.
kerna ku suka kamu

Sepanjang hari fikirkan kamu
Ini bukan kali yang pertama
Kau takkan tau yang sebenar


Saat ini,
Aku gementar dan tak terkata
Hati ini!(My My)Saat  ini!(My My)
Rasa debaran di hati

korus:
Ketika sedih atau gembira
Aku ingin menelefonmu
Kau kau milikku,
Sentiasa di hatiku
Jangan berubah dan tunggu disitu
Jangan dekatiku
Aku suka kamu begini..


Pertama kali melihatmu,
Hari itu musim salju
Sesuci salju itu,
Cintaku padamu


Walaupun aku berfikir
Berhadapan dengan kamu
Ku gementar dengan hati ini


Aku tak pasti
Apa itu dinamakan cinta,
Hati ini!(My My)Saat ini!(My My)
Perasaan kali pertama


korus:
Ketika sedih atau gembira
Aku ingin menelefonmu
Kau kau milikku,
Sentiasa di hatiku
Jangan berubah dan tunggu disitu
Jangan dekatiku
Aku suka kamu begini..


Apa akan berlaku?
Jika kau tahu perasaanku,
Melihatmu aku berdebar
Ku melangkah padamu,
Meluahkan perasaan ini..o,o…..

Dear boy,
I fell in love on a snowy day
I’ll be yours Forever as long as you’ll be mine

korus:
Ketika sedih atau gembira
Aku ingin menelefonmu
Kau kau milikku,
Sentiasa di hatiku
Jangan berubah dan tunggu disitu
Jangan dekatiku
Aku suka kamu begini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan